Beste zorgaanbieder,
Graag nodigen wij u uit voor de informatiebijeenkomst over de aanstaande inkoopronde voor Jeugd en Wmo van de regio Utrecht West.
📅 Datum: woensdag 10 december 2025
🕓 Tijd: 16.00 – 18.00 uur
📍 Locatie: Raadzaal, Gemeentehuis Woerden (Blekerijlaan 14, 3447 GR Woerden)
Tijdens het eerste deel van de bijeenkomst presenteren wij de aanpak en planning van de verschillende inkooptrajecten en lichten wij toe hoe wij de komende periode graag met u in gesprek gaan en blijven. In het tweede deel is er, onder het genot van koffie, thee, water en frisdrank, gelegenheid om in een meer informele setting met elkaar in gesprek te gaan.
Wij verzoeken u zich vóór 24 november aan of af te melden via: Enquête over bevestiging van deelname – Formulier invullen
Let op: per zorgaanbieder kan maximaal één deelnemer aanwezig zijn.
Bij de aanmeldlink vindt u tevens een korte enquête met enkele vragen over uw organisatie. Wij vragen u deze bij uw aanmelding in te vullen, zodat wij een goed beeld krijgen van de aanwezige zorgaanbieders.
Wij kijken uit naar uw komst op 10 december!
Met vriendelijke groet,
Aimée Henry, namens het projectteam inkoop.
